درخواست

خرید بک لینک
سلام. با ی شیرینی راحت و سریع چطورین؟ خخخخخب، چی نیاز ه؟ یک لیوان آرد، یک لیوان پودر قند150 گرم کرهوانیل و نمک ب میزان لازمپودر کاکائو 5 ق غیک عدد تخم مرغ20 عدد شیرینی بهتون میده این مواد180 درجه سانتی گراد ب مدت یک ربع الی بیست دقیقهخیلی راحت اول کره رو میذارین بیرون تا هم دمای بیرون بشه و نرم بشه. بعد با پودر قند با همزن میزنین تا یکدست بشه، بعد ارد رو هم اضافه میکنین و باز میزنین تا یکدست بشه. ب محض اینکه یکدست شد دیگه نزنین، تخم مرغ و وانیل و نمک رو اضافه میکنین و با دست ورز میدین تا یکدست بشه. دقت کنین که زیاد ورز ندین وگرنه بعدا شیرینی ب روغن میوفته و میسوزه. وقتی یکدست شد مواد رو نیم ساعت بذارین تو یخچال تا سفت بشه و بعد در بیارین و دو قسمت کنین، ب یک قسمت یک ق غ پودر قند و 5 ق پودر کاکائو رو میزنین و ب دیگری یک ق غ پودر قند و سه ق غ ارد و باز ورز میدین فقط تا وقتی که یکدست بشه. بعد هر کدوم رو جدا جدا پهن میکنین و دو لایه رو روی هم میذارین و دول میکنین، و میذارین تو فریزر برای نیم ساعت. بعد بیرون میادین و برش میدین و میذارین توی سینی فر و داخل فر. بعد از یک ربع شیرینی درخواست...

ما را در سایت درخواست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 15:43

درخواست...

ما را در سایت درخواست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 15:43

این همون چیز کیک توت فرنگی هستش فقط ب جای ژله توت فرنگی ژله موزی استفاده کردم. و اینکه داخل کیک رو در اوردم، فشرده کردم، دوباره داخلش فشار دادم و مواد پنیری رو ریختم داخلش، گود طور. بعد از اینکه بست ژله ریختم.اون کوچیک کوچیک ها هم از همون داخل کیک که فشرده کرده بودم برداشتم داخل لیوان ی بار مصرف ریختم و مواد پنیر و بعد از بستن ژله رو ریختم. وقتی کامل بست در اوردم برش زدم گذاشتم رو کیک. خودش خیلی قشنگتر از عکسش شده :) درخواست...

ما را در سایت درخواست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 15:43

صفحه بندی