سلام. با ی شیرینی راحت و سریع چطورین؟ خخخخخب، چی نیاز ه؟ یک لیوان آرد، یک لیوان پودر قند150 گرم کرهوانیل و نمک ب میزان لازمپودر کاکائو 5 ق غیک عدد تخم مرغ20 عدد شیرینی بهتون میده این مواد180 درجه سانتی گراد ب مدت یک ربع الی بیست دقیقهخیلی راحت اول کره رو میذارین بیرون تا هم دمای بیرون بشه و نرم بشه. بعد با پودر قند با همزن میزنین تا یکدست بشه، بعد ارد رو هم اضافه میکنین و باز میزنین تا یکدست بشه. ب محض اینکه یکدست شد دیگه نزنین، تخم مرغ و وانیل و نمک رو اضافه میکنین و با دست ورز میدین تا یکدست بشه. دقت کنین که زیاد ورز ندین وگرنه بعدا شیرینی ب روغن میوفته و میسوزه. وقتی یکدست شد مواد رو نیم ساعت بذارین تو یخچال تا سفت بشه و بعد در بیارین و دو قسمت کنین، ب یک قسمت یک ق غ پودر قند و 5 ق پودر کاکائو رو میزنین و ب دیگری یک ق غ پودر قند و سه ق غ ارد و باز ورز میدین فقط تا وقتی که یکدست بشه. بعد هر کدوم رو جدا جدا پهن میکنین و دو لایه رو روی هم میذارین و دول میکنین، و میذارین تو فریزر برای نیم ساعت. بعد بیرون میادین و برش میدین و میذارین توی سینی فر و داخل فر. بعد از یک ربع شیرینی درخواست...
ما را در سایت درخواست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 15:43